lördag, mars 03, 2007

Page

Jag kan inte riktigt förstå att det är borta, men jag sitter i alla fall här med en page. Förvisso en relativt lång page (till axlarna), men ändå en page. Jag har skaffat mig den trendriktiga page jag har funderat på ända sedan i somras. Det sjukaste är att jag för första gången på många år bara har min riktiga hårfärg. Misstänker att den kommer döljas efter att jag har fått titta på den i några dagar.

Bildbevis på min page kommer eventuellt någon annan dag, när jag känner mig aningen mindre sunkig än jag gör idag.

2 kommentarer:

Unknown sa...

ÅH! Jag vill också ha page! Du är helt klart skitsnygg i page, jag tror det är helt rätt friss för dig!

Mary sa...

Tack för din entusiasm! :o) Är tyvärr inte helnöjd med hur hon klippte mig. Efter att ha tvättat håret själv och inte haft i en massa produkter känns det för långt. Jag vill helt klart fortfarande ha page, men något kortare. Nu ser det ut som att jag snart borde klippa mig :o/