torsdag, mars 01, 2007

Hårpanik

När jag väntade på bussen hem i eftermiddags fick jag för mig att jag skulle passa på att gå och boka tid för klippning. Med tanke på att det är välbehövligt var det ju bra, men som vanligt har jag ingen aning om hur jag ska klippa mig. Jag har länge varit inne på page eller bob, men samtidigt är det första gången på väldigt länge jag har lyckats spara ut till långt hår som jag har tankar på att låta växa till oanade längder. What to do? Ska jag bara klippa bort det slitna? Lugg? Ska jag klippa kortare? Jag vet att jag inte kommer gråta floder av att klippa av det så det är ingen fara. Bara frisörskan inser att jag inte är rädd för att göra något tokigt. Jag är rädd för att jag ger ett sådant intryck när jag inte vet vad jag vill.

Hjälp! och det är bråttom...

1 kommentar:

Anonym sa...

du ska naturligtvis klippa kort! det växer ut igen. =) du passar ju i kort också, klipp en snygg trendig frisyr, ditt hår tål ju det mesta.

jag vill också klippa mig!